|
Критерії
|
Обгрунтування критеріїв
|
бали
|
Зміст
|
Розуміння завдання
|
- Включає матеріали,які стосуються теми та аналізує їх
-
Включаються матеріали,які стосуються теми так і матеріали, які не мають до неї відношення,аналізує
Включаються матеріали,які стосуються теми та не аналізує їх
- Включаються матеріали,які не мають до теми відношення
|
10
5
3
0
|
Повнота розкриття теми
|
-
повно
- частково
- не розкрито
|
10
5
0
|
Розкритття аспектів теми
|
повно
- частково
- не розкрито
|
10
5
0
|
Розкриття стратегії розв*язування проблеми
|
-
Розкрита стратегія рішення проблеми
-
Процес рішення не повний
- Процес рішення не точний чи не правильний
|
10
5
0
|
логіка розкриття інформації
|
-
логічний переказ інформацівї
-
порушення логіки
- відсутність логіки
|
10
5
0
|
Самостійна робота в групах
|
Злагоджена робота в групах
|
-
Чітко сплпнована робота групи
-
Робота групи частково спланована
- Не сплановано роботу в
групі
|
5
3
0
|
Розділення ролей в групах
|
-
Уся діяльність рівномірно розділена між членами команди
-
Работа над матеріалом рівномірно розділена між більшістю участників
команди
- Декілька членів групи
відповідають за работу усієї команди.
|
5
3
0
|
Авторська оригінальність
|
-
Унікальна робота. Містить багато оригінальних власних прикладів
-
В роботі присутні авторські знахідки
- Стандартна робота, не
містить авторських індивідуальностей
|
5
3
0
|
Ступінь самостійності роботи групи
|
-
повна самостійність
-
часткова самостійність роботи групи
- не самостійна робота групи
|
5
3
0
|
Оформлення роботи
|
Граматика, термінологія,
|
-
Відсутність граматичних,стилістичних та орфографічних помилок
-
Негрубі граматичні,стилістичні та орфографічні помилки
- Грубі граматичні,стилістичні та орфографічні помилки
|
5
3
0
|
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
-
Аргументованність основних позицій, доповідь логічна, результати роботи представлені в повній мірі
-
Порушення логіки доповіді, не повно представлені результати роботи,
не повна система аргументації
- Не заявлені аргументи з основних позицій , полне порушення логіки, не представлені результати дослідження
|
10
5
0
|
Об*єм та глибина знань з теми
|
-
Доповідачі демонструють ерудицію, відображають міжпредметні зв*язки
-
Доповідачі грамотно викладають матеріал, але не показують глибоких
знань
-Доповідачі не володіють матеріалом
|
10
5
0
|
Культура мови, робота з аудиторією
|
-
Доповідачі володіють аудиторією, мовою,витримують регламент,
-
Доповідачі допускають не грубі мовні помилки, незначно
порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії
- Доповідачі не впевнено тримаються перед аудиторією, виявлячють бідність мови,
порушують регламент,не утримують увагу аудиторії.
|
10
5
0
|
Відповіді на питан
|
- Доповідачі впевнено та повно відповідають на питання, дружелюбні, стриманні, використовують відповіді для успішного розкриття теми
-Доповідачі не на всі питання впевнено відповідають
-Доповідачі нек можуть відповісти на питання чи при відповідях ведуть себе агресивно,не коректно
|
10
5
0
|
Ділові та волеві якості
доповідача
|
-Доповідач прагне досягти високих результатів, готовий до дискусії, доброзичливий, контактний
-Доповідач готовий до дискусії, але не завжди проявляєдоброзичливість
-Доповідач не готовий до дискусії, агресивний, уходить від контактів
|
10
5
0
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий