Критерії оцінюваання результатів


Критерії
Обгрунтування критеріїв
бали
Зміст 
Розуміння завдання
- Включає матеріали,які стосуються теми та аналізує їх
- Включаються матеріали,які стосуються теми  так і матеріали, які не мають до неї відношення,аналізує
 Включаються матеріали,які стосуються теми  та  не аналізує їх
- Включаються матеріали,які  не мають до теми відношення 
10

5


3

0
Повнота розкриття теми
- повно
- частково
- не розкрито
10
5
0
Розкритття  аспектів теми
 повно
- частково
- не розкрито
10
5
0
Розкриття стратегії розв*язування проблеми
- Розкрита стратегія рішення проблеми
- Процес рішення не повний
- Процес рішення  не точний чи    не правильний
10
5
0
логіка розкриття інформації
- логічний переказ інформацівї
- порушення логіки
- відсутність логіки
10
5
0
Самостійна робота в групах
Злагоджена робота в групах
- Чітко сплпнована робота групи
- Робота групи частково спланована
- Не сплановано роботу в групі
5
3
0
Розділення ролей в групах
- Уся діяльність рівномірно розділена між  членами команди
- Работа над матеріалом рівномірно розділена між більшістю участників команди
- Декілька  членів групи відповідають  за работу усієї команди.
5

3

0
Авторська оригінальність
- Унікальна робота. Містить багато оригінальних  власних  прикладів
- В роботі присутні  авторські   знахідки
- Стандартна робота, не містить  авторських  індивідуальностей
5

3
0
Ступінь самостійності роботи групи
- повна самостійність
- часткова самостійність роботи групи
- не самостійна робота групи
5
3
0
Оформлення роботи
Граматика, термінологія, 
- Відсутність граматичних,стилістичних та орфографічних помилок
- Негрубі  граматичні,стилістичні та орфографічні помилки
- Грубі граматичні,стилістичні та орфографічні помилки
5

3

0
Захист роботи
Якість доповіді
- Аргументованність  основних позицій,  доповідь логічна, результати роботи представлені  в повній мірі
- Порушення логіки доповіді, не повно представлені результати роботи, не повна система аргументації
- Не заявлені аргументи  з      основних  позицій , полне порушення логіки, не представлені результати      дослідження
10


5

0
Об*єм та глибина знань з теми
- Доповідачі демонструють  ерудицію, відображають  міжпредметні зв*язки
- Доповідачі  грамотно викладають  матеріал, але  не показують   глибоких знань
-Доповідачі не володіють матеріалом
10

5

0
Культура мови, робота з аудиторією
- Доповідачі володіють аудиторією, мовою,витримують регламент,
- Доповідачі допускають  не грубі  мовні помилки, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії
- Доповідачі не впевнено тримаються перед аудиторією, виявлячють бідність мови,
порушують регламент,не утримують увагу аудиторії.
10


5


0
Відповіді на питан
- Доповідачі впевнено та повно відповідають на питання, дружелюбні, стриманні, використовують відповіді для  успішного  розкриття  теми 
-Доповідачі не на всі питання впевнено відповідають
-Доповідачі нек можуть відповісти на питання чи при відповідях ведуть себе агресивно,не коректно
10


5

0
Ділові та волеві якості
доповідача

-Доповідач прагне досягти високих результатів, готовий до дискусії, доброзичливий, контактний
-Доповідач готовий до дискусії, але не завжди проявляєдоброзичливість
-Доповідач не готовий до дискусії, агресивний, уходить від контактів
10

5

0

Оцінка «5» - 140 -110
Оцінка «4» - 109 - 80
Оцінка «3»- 79 -60
Оцінка «2 – 59 - 0

Комментариев нет:

Отправить комментарий